Thursday

Marjol Flore....Doch ich leb' NZR 84011 €10




Artist: Marjol Flore
Album: ....Doch ich leb'
Label: Nova Zembla NZR 84011
Country: Holland
Release: 1984
Media condition: VG+
Sleeve condition: VG+
Including insert with lyrics

Arranger: Addy Scheele
Arranger: Jur Eckhardt
Vocal: Marjol Flore
Keys, Accordeon: Addy Scheele
Piano: Cor Bakker
Accordeon: Dick van Rijnberk
Drums: Kees Alkema
Drums: Marcel Rotgans
Drums: Simon Blazer
Sax, clarinet: Peter Tjeerdsma
Sax, clarinet: Jan Schoemaker
Sax, clarinet: Bert Chan
Trumpet: Dick Mosk
Hobo: Vincent van Ballengooyen
Strings: Willem Wolthuis
Strings: Frieda Hoekstra
Strings: Ruud Blesing
Strings: Harry Hulst
Strings: Bert Drewes
Aquarel: Willem Wolthuis
Strings: Piet Rikkers
Sax, klarinet: Pietia van Proosdij
Guitaar: Erwin Java
Bas: Peter Krijnen
Bas: Jur Eckhardt
Engineer: Jan Willem Ludolph
Photo: John Stoel
Photo: George Visser
Producer (+ engineer): Jur Eckhardt

Side 1

1 Über die Mauer (Over de muur)
2 Ich liebte (J'aimais)
3 Doch Ich leb' (But alive)
4 Experten Lexion (Taught by experts)
5 All der jazz (All that jazz)
6 Ich möchte glücklich sein (Ik wil gelukkig zijn)

Side2

1 Mathilde
2 Natürlich lieb' Ich dich (Mais si je t'aime)
3 Er's weg (He's gone)
4 Sie est nun einmal eine Frau (She's always a woman to me)
5 Alt und weis' (Old and wise)
6 Er war wunderschön (Cavatina)